Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Pokazuje to tabl.69.
Dane tabl. 69 wskazują na duże znaczenie reklamy w czasopismach na rynku niemieckim. Widać także wzrost liczby stacji telewizyjnych i radiowych.
Zakres wykorzystania różnych środków przekazu dla celów reklamowych w tych krajach wynika w dużym stopniu z uwarunkowań historycznych i kulturowych. Poza tym zróżnicowane jest podejście rządów tych krajów do środków masowego przekazu. W niektórych krajach, np. w Niemczech i we Francji, rząd dąży do ochrony publicznych stacji, a w innych, np. we Włoszech, większy udział mają prywatne środki masowego przekazu.
Wśród krajów Unii Europejskiej występuje widoczne zróżnicowanie, jeśli chodzi o znaczenie telewizji dla celów reklamowych. Przejawia
Pokazuje to tabl.69.<br>Dane tabl. 69 wskazują na duże znaczenie reklamy w czasopismach na rynku niemieckim. Widać także wzrost liczby stacji telewizyjnych i radiowych.<br>Zakres wykorzystania różnych środków przekazu dla celów reklamowych w tych krajach wynika w dużym stopniu z uwarunkowań historycznych i kulturowych. Poza tym zróżnicowane jest podejście rządów tych krajów do środków masowego przekazu. W niektórych krajach, np. w Niemczech i we Francji, rząd dąży do ochrony publicznych stacji, a w innych, np. we Włoszech, większy udział mają prywatne środki masowego przekazu.<br>Wśród krajów Unii Europejskiej występuje widoczne zróżnicowanie, jeśli chodzi o znaczenie telewizji dla celów reklamowych. Przejawia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego