Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 05
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
skandalista Benettona. Każda nowa stworzona przez niego kampania reklamowa bulwersuje świat i prowokuje globalne dyskusje: wystarczy przypomnieć plakaty z księdzem całującym zakonnicę, kopulujące konie, zdjęcie umierającego na AIDS mężczyzny czy ostatnie reklamy pokazujące ubrane w ciuszki Benettona dzieci z zespołem Downa. Zwykłym "zjadaczom chleba" okazja do "podrapania" zdarza się nieco rzadziej, ale mimo wszystko i ich także stać na wiele, byle tylko zyskać opinię osoby ekstrawaganckiej. Przynajmniej we własnym środowisku.
- Prowokacja to zwracanie na siebie uwagi. A w dzisiejszych czasach dobrze jest się wyróżniać z tłumu. W Polsce do 1989 roku pojęcie jednostki nie istniało - ważniejsza była masa. Dopiero później przyszła
skandalista Benettona. Każda nowa stworzona przez niego kampania reklamowa bulwersuje świat i prowokuje globalne dyskusje: wystarczy przypomnieć plakaty z księdzem całującym zakonnicę, kopulujące konie, zdjęcie umierającego na AIDS mężczyzny czy ostatnie reklamy pokazujące ubrane w ciuszki Benettona dzieci z zespołem Downa. Zwykłym "zjadaczom chleba" okazja do "podrapania" zdarza się nieco rzadziej, ale mimo wszystko i ich także stać na wiele, byle tylko zyskać opinię osoby ekstrawaganckiej. Przynajmniej we własnym środowisku.<br>- Prowokacja to zwracanie na siebie uwagi. A w dzisiejszych czasach dobrze jest się wyróżniać z tłumu. W Polsce do 1989 roku pojęcie jednostki nie istniało - ważniejsza była masa. Dopiero później przyszła
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego