Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
w Dęblin zainwestować. Należy kupić samoloty, na których piloci będą uczyć się latać, bo z Iskry nie da się płynnie przesiąść do F-16, skok technologiczny jest zbyt duży.
- Nie dość, że Iskra jest przestarzała, to nie jest samolotem bojowym, czyli nie sprawdzi się w walce - przekonuje kapitan Andrzej Białek, rzecznik prasowy Szkoły Orląt. Dowództwo Sił Powietrznych czekają więc poważne zakupy - potrzeba kilkunastu samolotów szkoleniowo-bojowych, z których każdy kosztuje od 12 do 20 mln dolarów. Choć nie rozpisano jeszcze przetargu, kuluarowym faworytem jest brytyjski Hawk wyposażony w najnowocześniejszą elektronikę.
Skąd wziąć na to pieniądze? Polscy wojskowi mają dwie propozycje. Pierwsza czerpie
w Dęblin zainwestować. Należy kupić samoloty, na których piloci będą uczyć się latać, bo z Iskry nie da się płynnie przesiąść do F-16, skok technologiczny jest zbyt duży. <br>- Nie dość, że Iskra jest przestarzała, to nie jest samolotem bojowym, czyli nie sprawdzi się w walce - przekonuje kapitan Andrzej Białek, rzecznik prasowy Szkoły Orląt. Dowództwo Sił Powietrznych czekają więc poważne zakupy - potrzeba kilkunastu samolotów szkoleniowo-bojowych, z których każdy kosztuje od 12 do 20 mln dolarów. Choć nie rozpisano jeszcze przetargu, kuluarowym faworytem jest brytyjski Hawk wyposażony w najnowocześniejszą elektronikę. <br>Skąd wziąć na to pieniądze? Polscy wojskowi mają dwie propozycje. Pierwsza czerpie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego