Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ISO9004 - wytyczne zarządzania jakością.
Spełnianie wymogów wszystkich wymienionych standardów jakościowych nie jest w krajach Unii Europejskiej obligatoryjne, jednak z punktu widzenia konkurencyjności przedsiębiorstw na tym rynku, ich wykorzystywanie nabiera coraz większego znaczenia.
Istotą systemowego zapewnienia jakości na podstawie norm z grupy ISO9000 jest osiąganie stałej dobrej jakości wytwarzanych produktów (dóbr rzeczowych i usług) przez zarządzanie jakością we wszystkich sferach działania przedsiębiorstwa.
Tak rozumiane zarządzanie jakością rozpoczyna się od gromadzenia informacji na temat zapotrzebowania nabywców. Punktem wyjścia w tym systemie jest więc dokładne przeprowadzenie badań marketingowych. Dalszym etapem jest zaprojektowanie produktu i zapewnienie odpowiednich surowców i materiałów do produkcji. Dokonuje się zdefiniowania
ISO9004 - wytyczne zarządzania jakością.<br>Spełnianie wymogów wszystkich wymienionych standardów jakościowych nie jest w krajach Unii Europejskiej obligatoryjne, jednak z punktu widzenia konkurencyjności przedsiębiorstw na tym rynku, ich wykorzystywanie nabiera coraz większego znaczenia.<br>Istotą systemowego zapewnienia jakości na podstawie norm z grupy ISO9000 jest osiąganie stałej dobrej jakości wytwarzanych produktów (dóbr rzeczowych i usług) przez zarządzanie jakością we wszystkich sferach działania przedsiębiorstwa.<br>Tak rozumiane zarządzanie jakością rozpoczyna się od gromadzenia informacji na temat zapotrzebowania nabywców. Punktem wyjścia w tym systemie jest więc dokładne przeprowadzenie badań marketingowych. Dalszym etapem jest zaprojektowanie produktu i zapewnienie odpowiednich surowców i materiałów do produkcji. Dokonuje się zdefiniowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego