Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
butelkach.

Na pomysł wpadła pod koniec ubiegłego roku warszawska firma Robico. Na stołecznych ulicach pojawiły się billboardy reklamujące Zimne Mleko opatrzone hasłem "Czy pamiętasz, jak piłeś prosto z butelki?". - Chcieliśmy sprzedać produkt wysokiej jakości, nawiązując jednocześnie do dawnych czasów - tłumaczy Aneta Sobolewska, dyrektor handlowy w Robico. Okazało się, że ludzie rzeczywiście tęsknili za poczciwymi szklanymi butelkami i są w stanie słono za nie płacić. Mimo ceny ponad 3 zł za litr tylko w Warszawie w pół roku sprzedaż mleka Robico skoczyła z 30 do 200 tys. litrów miesięcznie. Ludziom pomysł spodobał się do tego stopnia, że ciągle przysyłają do siedziby firmy
butelkach. <br><br>Na pomysł wpadła pod koniec ubiegłego roku warszawska firma Robico. Na stołecznych ulicach pojawiły się billboardy reklamujące Zimne Mleko opatrzone hasłem "Czy pamiętasz, jak piłeś prosto z butelki?". - Chcieliśmy sprzedać produkt wysokiej jakości, nawiązując jednocześnie do dawnych czasów - tłumaczy Aneta Sobolewska, dyrektor handlowy w Robico. Okazało się, że ludzie rzeczywiście tęsknili za poczciwymi szklanymi butelkami i są w stanie słono za nie płacić. Mimo ceny ponad 3 zł za litr tylko w Warszawie w pół roku sprzedaż mleka Robico skoczyła z 30 do 200 tys. litrów miesięcznie. Ludziom pomysł spodobał się do tego stopnia, że ciągle przysyłają do siedziby firmy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego