Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy odzieży
Rok: 2003
Dwadzieścia cztery najpiękniejsze baśnie Andersena zamknięte w pięknie wydanej księdze, oprawionej dodatkowym etui.
Od samego początku twórczości baśnie przyniosły Andersenowi niebywały sukces i zdobyły mu wielbicieli zarówno wśród dzieci, dla których były przeznaczone, jak i wśród dorosłych. Tematy tych małych arcydzieł pisarz czerpał z opowieści ludowych, ze strych legend i sag skandynawskich. Własne przeżycia Andersena pogłębiają ten bajkowy świat, bowiem wszystkie niemal baśnie zawierają jakiś element autobiograficzny, ukazują ludzkie charaktery i problemy, niesprawiedliwość i okrucieństwo.
W tym wydaniu, między innymi: Calineczka, Stara latarnia, Królowa Śniegu, Dziewczynka z zapałkami, Nowe szaty cesarz, Imbryk, Księżniczka na ziarnku grochu...
PINOKIO, Carlo Collodi
Wydawnictwo: Porozumienie
Dwadzieścia cztery najpiękniejsze baśnie Andersena zamknięte w pięknie wydanej księdze, oprawionej dodatkowym etui.<br>Od samego początku twórczości baśnie przyniosły Andersenowi niebywały sukces i zdobyły mu wielbicieli zarówno wśród dzieci, dla których były przeznaczone, jak i wśród dorosłych. Tematy tych małych arcydzieł pisarz czerpał z opowieści ludowych, ze strych legend i sag skandynawskich. Własne przeżycia Andersena pogłębiają ten bajkowy świat, bowiem wszystkie niemal baśnie zawierają jakiś element autobiograficzny, ukazują ludzkie charaktery i problemy, niesprawiedliwość i okrucieństwo.<br>W tym wydaniu, między innymi: Calineczka, Stara latarnia, Królowa Śniegu, Dziewczynka z zapałkami, Nowe szaty cesarz, Imbryk, Księżniczka na ziarnku grochu...<br>PINOKIO, Carlo Collodi<br>Wydawnictwo: Porozumienie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego