Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.30 (5)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Detroit, a wcześniej odwiedził kilka europejskich salonów samochodowych, może się poczuć zaskoczony. Na największym na świecie rynku samochodowym (w 1999 r. Amerykanie kupili 17 mln aut, czyli prawie o dwa miliony więcej niż mieszkańcy Europy Zachodniej) organizowana jest impreza, która wielkością zdecydowanie ustępuje podobnej, odbywającej się we Frankfurcie. W Detroit "salonowe życie" koncentruje się wokół trzech producentów i należących do nich marek. Trudno się jednak zgodzić z opinią, że reszta jest tylko tłem i dodatkiem. Europejczycy bardzo mocno zaznaczyli w tym roku swoją obecność. Dla odmiany można było odnieść wrażenie, że "salonowe życie" omijało ekspozycję producentów japońskich. Czyżby było to skutkiem
Detroit, a wcześniej odwiedził kilka europejskich salonów samochodowych, może się poczuć zaskoczony. Na największym na świecie rynku samochodowym (w 1999 r. Amerykanie kupili 17 mln aut, czyli prawie o dwa miliony więcej niż mieszkańcy Europy Zachodniej) organizowana jest impreza, która wielkością zdecydowanie ustępuje podobnej, odbywającej się we Frankfurcie. W Detroit "salonowe życie" koncentruje się wokół trzech producentów i należących do nich marek. Trudno się jednak zgodzić z opinią, że reszta jest tylko tłem i dodatkiem. Europejczycy bardzo mocno zaznaczyli w tym roku swoją obecność. Dla odmiany można było odnieść wrażenie, że "salonowe życie" omijało ekspozycję producentów japońskich. Czyżby było to skutkiem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego