Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
na wysokości fortu Blizne ma się wygiąć w łuk i wzdłuż obecnej ulicy Dywizjonu 303 dotrzeć do Trasy AK.

Taki przebieg łącznika zapisany jest w planach od 1961 r. Ale nie chcą się zgodzić samorządowcy z Bemowa - droga przecinałaby gminę na pół, przebiegając blisko osiedli mieszkaniowych. W czasie rozmów z samorządowcami urzędnicy z generalnej dyrekcji deklarowali w przyszłości schowanie trasy w tunelu. Na taki wariant bemowianie zgodziliby się, ale jednocześnie wątpią, czy ze względu na wysokie koszty (ok. 1,5 mld zł) budowa tunelu w ogóle będzie możliwa. Z trasą N-S

Bemowo opracowało własny projekt łącznika z autostradą. Gminni planiści
na wysokości fortu Blizne ma się wygiąć w łuk i wzdłuż obecnej ulicy Dywizjonu 303 dotrzeć do Trasy AK. <br><br>Taki przebieg łącznika zapisany jest w planach od 1961 r. Ale nie chcą się zgodzić samorządowcy z Bemowa - droga przecinałaby gminę na pół, przebiegając blisko osiedli mieszkaniowych. W czasie rozmów z samorządowcami urzędnicy z generalnej dyrekcji deklarowali w przyszłości schowanie trasy w tunelu. Na taki wariant &lt;orig&gt;bemowianie&lt;/&gt; zgodziliby się, ale jednocześnie wątpią, czy ze względu na wysokie koszty (ok. 1,5 mld zł) budowa tunelu w ogóle będzie możliwa. Z trasą N-S<br><br>Bemowo opracowało własny projekt łącznika z autostradą. Gminni planiści
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego