Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
czym w danej chwili zdążyliśmy zupełnie zapomnieć.
W sytuacjach gdy decyzje cechuje określona racjonalność, stosowanie modelu AIDA do interpretowania mechanizmów strategii reklamowej staje się problematyczne z zupełnie innych powodów. Jeśli już zmusimy się do racjonalnych analiz przekazów reklamowych i promocyjnych, z reguły informacje w nich zawarte nie są dla nas satysfakcjonujące. Są w zasadzie jedynie początkiem wymiany informacji związanych z ewentualnym zakupem. Do podjęcia ostatecznej decyzji potrzebne są opinie znajomych, ekspertów, wpływ marki lub życzliwa opinia kompetentnego sprzedawcy. Reklama jest więc uzupełniana przez formy komunikacji opartej na kontakcie bezpośrednim.
Fakty te skłaniają do rozróżnienia co najmniej dwóch jakościowo odrębnych typów strategii
czym w danej chwili zdążyliśmy zupełnie zapomnieć. <br>W sytuacjach gdy decyzje cechuje określona racjonalność, stosowanie modelu AIDA do interpretowania mechanizmów strategii reklamowej staje się problematyczne z zupełnie innych powodów. Jeśli już zmusimy się do racjonalnych analiz przekazów reklamowych i promocyjnych, z reguły informacje w nich zawarte nie są dla nas satysfakcjonujące. Są w zasadzie jedynie początkiem wymiany informacji związanych z ewentualnym zakupem. Do podjęcia ostatecznej decyzji potrzebne są opinie znajomych, ekspertów, wpływ marki lub życzliwa opinia kompetentnego sprzedawcy. Reklama jest więc uzupełniana przez formy komunikacji opartej na kontakcie bezpośrednim. <br>Fakty te skłaniają do rozróżnienia co najmniej dwóch jakościowo odrębnych typów strategii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego