Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Długosz, ekspert ds. promocji i PR, właściciel agencji PR Cross Media.

Nagromadzenie i wzajemne zależności wszystkich "promocyjnych" instytucji przypominają zapętlony supeł. Nikt nie wie, kto za co odpowiada. Teoretycznie w pierwszej kolejności odpowiada Ministerstwo Spraw Zagranicznych i podległe mu ambasady. Do nich należy kreowanie wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego biznesowo, ściąganie inwestorów. Ale to samo robi specjalnie w tym celu powołana Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

Podobnie jest z promocją polskiej kultury. W ambasadach działają powołane w tym celu instytuty, ale konia z rzędem temu, kto potrafi oddzielić ich kompetencje od tych, jakie mają sami ambasadorowie. Promocją kultury zajmuje się
Długosz, ekspert ds. promocji i PR, właściciel agencji PR Cross Media. <br><br>Nagromadzenie i wzajemne zależności wszystkich "promocyjnych" instytucji przypominają zapętlony supeł. Nikt nie wie, kto za co odpowiada. Teoretycznie w pierwszej kolejności odpowiada Ministerstwo Spraw Zagranicznych i podległe mu ambasady. Do nich należy kreowanie wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego biznesowo, ściąganie inwestorów. Ale to samo robi specjalnie w tym celu powołana Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych. <br><br>Podobnie jest z promocją polskiej kultury. W ambasadach działają powołane w tym celu instytuty, ale konia z rzędem temu, kto potrafi oddzielić ich kompetencje od tych, jakie mają sami ambasadorowie. Promocją kultury zajmuje się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego