Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
lodów w Europie. To da jej szansę wdrapania się na pudło, na którym uplasowały się Nestlé i Unilever (lody Algida). Oczywiście, po uprzednim zepchnięciu z niego Korala, polskiej firmy, która ciągle sprzedaje najwięcej lodów - jeśli chodzi o sztuki, nie wartość. I wcale nie zamierza się poddawać. A w peletonie ogólnopolskim ścigają się jeszcze rodzime, choć obco brzmiące - Nordis i Ice Mastry.

Analitycy są zgodni. Na polskim rynku, podobnie jak na innych europejskich, utrzyma się najwyżej trójka. I to ona będzie dzielić między siebie rosnący rynek. Bo w to, że Polacy muszą zacząć jeść więcej lodów, nie wątpi nikt. Na razie apetytu i
lodów w Europie. To da jej szansę wdrapania się na pudło, na którym uplasowały się Nestlé i Unilever (lody Algida). Oczywiście, po uprzednim zepchnięciu z niego Korala, polskiej firmy, która ciągle sprzedaje najwięcej lodów - jeśli chodzi o sztuki, nie wartość. I wcale nie zamierza się poddawać. A w peletonie ogólnopolskim ścigają się jeszcze rodzime, choć obco brzmiące - Nordis i Ice Mastry.<br><br>Analitycy są zgodni. Na polskim rynku, podobnie jak na innych europejskich, utrzyma się najwyżej trójka. I to ona będzie dzielić między siebie rosnący rynek. Bo w to, że Polacy muszą zacząć jeść więcej lodów, nie wątpi nikt. Na razie apetytu i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego