Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
procesu produkcyjnego, np. wytwarzanie podzespołów w ramach systemu poddostaw, wykończanie produktu czy jego montaż - przykładem mogą być polskie firmy odzieżowe, specjalizujące się w szyciu gotowej odzieży z materiałów powierzonych przez zagranicznych dostawców w systemie obrotu uszlachetniającego, segmentów rynkowych - np. Christian Dior kieruje swe produkty do występujących na wielu rynkach międzynarodowych segmentów rynkowych.

Przykłady:

Holenderski browar Bavaria odkrył lukę na swym rynku krajowym, którą stanowiło zapotrzebowanie na piwo bezalkoholowe wśród osób, pragnących napić się piwa i jednocześnie prowadzić samochód. Luka rynkowa okazała się bardzo duża i firma osiągnęła spore obroty tym produktem. Piwo bezalkoholowe Bavaria było także eksportowane do innych krajów europejskich
procesu produkcyjnego, np. wytwarzanie podzespołów w ramach systemu poddostaw, wykończanie produktu czy jego montaż - przykładem mogą być polskie firmy odzieżowe, specjalizujące się w szyciu gotowej odzieży z materiałów powierzonych przez zagranicznych dostawców w systemie obrotu uszlachetniającego, segmentów rynkowych - np. Christian Dior kieruje swe produkty do występujących na wielu rynkach międzynarodowych segmentów rynkowych.<br><br>&lt;tit&gt;Przykłady:&lt;/&gt;<br><br>Holenderski browar Bavaria odkrył lukę na swym rynku krajowym, którą stanowiło zapotrzebowanie na piwo bezalkoholowe wśród osób, pragnących napić się piwa i jednocześnie prowadzić samochód. Luka rynkowa okazała się bardzo duża i firma osiągnęła spore obroty tym produktem. Piwo bezalkoholowe Bavaria było także eksportowane do innych krajów europejskich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego