Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamie utrwalanej drukiem sposób powstawania wartości elementów obrazu produktu kodowany jest fragmentarycznie w owym obrazie (najczęściej jest to jego początek lub koniec) oraz rozbudowywany jest w warstwie tekstowej. W przypadku komunikatu filmowego proces tworzenia się oceny wynika ze związków przyczynowych między kolejnymi sekwencjami filmu oraz relacjami między elementami, tworzącymi dane sekwencje. Ich osią jest wstępne ustosunkowanie, podejmowane działanie wobec elementów zdarzeń tworzących sekwencje oraz akcentowanie powodowanych przez te fakty następstw, odnoszących się w końcowym efekcie do cech produktu, co prowadzi do określenia jego ostatecznych cech motywacyjnych. Dobrym przykładem wykorzystywania powyższych zależności są filmy określane mianem reason why oraz the slice of
reklamie utrwalanej drukiem sposób powstawania wartości elementów obrazu produktu kodowany jest fragmentarycznie w owym obrazie (najczęściej jest to jego początek lub koniec) oraz rozbudowywany jest w warstwie tekstowej. W przypadku komunikatu filmowego proces tworzenia się oceny wynika ze związków przyczynowych między kolejnymi sekwencjami filmu oraz relacjami między elementami, tworzącymi dane sekwencje. Ich osią jest wstępne ustosunkowanie, podejmowane działanie wobec elementów zdarzeń tworzących sekwencje oraz akcentowanie powodowanych przez te fakty następstw, odnoszących się w końcowym efekcie do cech produktu, co prowadzi do określenia jego ostatecznych cech motywacyjnych. Dobrym przykładem wykorzystywania powyższych zależności są filmy określane mianem reason why oraz the slice of
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego