Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
klimatyzacji".
PUBKIN

"Artystowski" pub "z dziwnymi", "surrealistyczno-mrocznymi malunkami na ścianach", "głównym motywem są wytrzeszczone oczy, również w rzeźbach głów na barze". "dziwnie urządzone", "psychodeliczne", "zapadające w pamięć miejsce", odwiedzane przez "alternatywną młodzież, studentów, czasem wpadnie jakiś znany muzyk albo aktor".
SFINKS

Uchodzi z "najlepszy klub w Polsce", choć "ostatnio selekcja się pogorszyła", mimo że "obowiązują karty klubowe". Ale i tak "dużo pozytywnych osób", "można zatracić się w zabawie" "w ciekawych wnętrzach". "Każda noc jest inna", "można robić to, na co ma się ochotę", "razem bawią się ludzie z różnych środowisk", "latem ciężko wbić nawet szpilkę, pot leje się z sufitu
klimatyzacji".<br>PUBKIN<br>&lt;gap&gt;<br>"Artystowski" pub "z dziwnymi", "surrealistyczno-mrocznymi malunkami na ścianach", "głównym motywem są wytrzeszczone oczy, również w rzeźbach głów na barze". "dziwnie urządzone", "psychodeliczne", "zapadające w pamięć miejsce", odwiedzane przez "alternatywną młodzież, studentów, czasem wpadnie jakiś znany muzyk albo aktor".<br>SFINKS<br>&lt;gap&gt;<br>Uchodzi z "najlepszy klub w Polsce", choć "ostatnio selekcja się pogorszyła", mimo że "obowiązują karty klubowe". Ale i tak "dużo pozytywnych osób", "można zatracić się w zabawie" "w ciekawych wnętrzach". "Każda noc jest inna", "można robić to, na co ma się ochotę", "razem bawią się ludzie z różnych środowisk", "latem ciężko wbić nawet szpilkę, pot leje się z sufitu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego