Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamowej dotyczącej obiektu, którego konkurencyjne odpowiedniki mają ustabilizowaną markę, postawa początkowa odbiorcy wobec desygnatu wiadomości reklamowych może być negatywna.
Oceny odnoszące się do desygnatu komunikatu reklamowego są wynikiem oddziaływania zarówno czynników poznawczych, jak i emocjonalnych. Jednak do pełnego udziału czynników poznawczych niezbędne jest przetwarzanie komunikatu co najmniej na poziomie cech semantycznych informacji.
W przypadku wprowadzenia do komunikatu treści o silnym ładunku afektywnym oraz łatwych w odbiorze, ich obecność może wpływać na przebieg procesów poznawczych, związanych z tworzeniem sądów wartościujących i determinujących komponent poznawczy postawy. Lokowanie czynników afektywnych w elementach wiadomości kodowanych ikonicznie zwiększa też możliwości ich efektywnego dekodowania w sytuacji, kiedy
reklamowej dotyczącej obiektu, którego konkurencyjne odpowiedniki mają ustabilizowaną markę, postawa początkowa odbiorcy wobec desygnatu wiadomości reklamowych może być negatywna. <br>Oceny odnoszące się do desygnatu komunikatu reklamowego są wynikiem oddziaływania zarówno czynników poznawczych, jak i emocjonalnych. Jednak do pełnego udziału czynników poznawczych niezbędne jest przetwarzanie komunikatu co najmniej na poziomie cech semantycznych informacji. <br>W przypadku wprowadzenia do komunikatu treści o silnym ładunku afektywnym oraz łatwych w odbiorze, ich obecność może wpływać na przebieg procesów poznawczych, związanych z tworzeniem sądów wartościujących i determinujących komponent poznawczy postawy. Lokowanie czynników afektywnych w elementach wiadomości kodowanych ikonicznie zwiększa też możliwości ich efektywnego dekodowania w sytuacji, kiedy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego