Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
cechami formy wizualnej poszczególnych elementów znaku a ładunkiem emocjonalnym, jaki jest w nich zawarty. Dobrym przykładem takiej konstrukcji jest znak "Idei - Centertel".
Trzecia grupa wykorzystuje związki paradoksalne lub tworzące silne rozbieżności, które istotne są dla postrzegania podstawowych jakości wizualnych pomiędzy elementami tworzącymi znak przy jednoczesnym jednoznacznym zapisie informacji na poziomie semantycznym. Przykładem takiego znaku jest znak CPN.
Możliwe są także kombinacje wyżej wymienionych typów, jeśli jednak nadmiernie nie rozbudowują struktury znaku. Komplikacja struktury znaku na poziomie cech niesemantycznych kodowanych w niej informacji wydłuża czas percepcji niezbędny dla jej identyfikacji oraz wpływa niekorzystnie na proces zapamiętywania.
Znak graficzny Centrali Produktów Naftowych zaprojektowany
cechami formy wizualnej poszczególnych elementów znaku a ładunkiem emocjonalnym, jaki jest w nich zawarty. Dobrym przykładem takiej konstrukcji jest znak "Idei - Centertel". <br>Trzecia grupa wykorzystuje związki paradoksalne lub tworzące silne rozbieżności, które istotne są dla postrzegania podstawowych jakości wizualnych pomiędzy elementami tworzącymi znak przy jednoczesnym jednoznacznym zapisie informacji na poziomie semantycznym. Przykładem takiego znaku jest znak CPN. <br>Możliwe są także kombinacje wyżej wymienionych typów, jeśli jednak nadmiernie nie rozbudowują struktury znaku. Komplikacja struktury znaku na poziomie cech niesemantycznych kodowanych w niej informacji wydłuża czas percepcji niezbędny dla jej identyfikacji oraz wpływa niekorzystnie na proces zapamiętywania. <br>Znak graficzny Centrali Produktów Naftowych zaprojektowany
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego