Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rynku wewnętrznego UE, czyli swoboda przepływu towarów, usług, kapitału i ludzi oznacza, że motywem stosowania zróżnicowanych cen transferowych mogą być jedynie różne stawki podatku dochodowego w poszczególnych krajach i chęć poprawy konkurencyjności cenowej nowo wprowadzanego na rynek produktu.

5.3. Tworzenie kanałów dystrybucji

5.3.1. Ogólna charakterystyka

W organizacji sieci handlowej w krajach Unii Europejskiej zachodzą od pewnego czasu istotne zmiany. Wynikają one z ewolucji czynników otoczenia. Konsumenci stają się bardziej wymagający, nasila się konkurencja, relacje między dostawcami a przedsiębiorstwami handlowymi stają się bardziej złożone i zróżnicowane.
Firmy handlowe reagują na te nowe uwarunkowania zmieniając strukturę sieci sprzedaży oraz realizując
rynku wewnętrznego UE, czyli swoboda przepływu towarów, usług, kapitału i ludzi oznacza, że motywem stosowania zróżnicowanych cen transferowych mogą być jedynie różne stawki podatku dochodowego w poszczególnych krajach i chęć poprawy konkurencyjności cenowej nowo wprowadzanego na rynek produktu.<br><br>&lt;tit&gt;5.3. Tworzenie kanałów dystrybucji&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;5.3.1. Ogólna charakterystyka&lt;/&gt;<br><br>W organizacji sieci handlowej w krajach Unii Europejskiej zachodzą od pewnego czasu istotne zmiany. Wynikają one z ewolucji czynników otoczenia. Konsumenci stają się bardziej wymagający, nasila się konkurencja, relacje między dostawcami a przedsiębiorstwami handlowymi stają się bardziej złożone i zróżnicowane.<br>Firmy handlowe reagują na te nowe uwarunkowania zmieniając strukturę sieci sprzedaży oraz realizując
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego