Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamowej proces odbioru, a także interpretacja i interioryzacja treści wiadomości reklamowej przebiega analogicznie do procesów orientacyjnych oraz komunikacyjnych, przy uwzględnieniu faktu niskiej lub średniej atrakcyjności reklamowanego obiektu dla odbiorcy. Z założeń strategicznych kampanii reklamowych wynika ich realizacja w odniesieniu do produktów lub problemów, wobec których preferencje odbiorcy nie są tak silne, jak tego oczekuje nadawca (niezależnie od ich znaku), albo też są to obiekty, którym grozi utrata posiadanej atrakcyjności.
W klasycznym przypadku odnoszącym się do reklamowania obiektów, co do których odbiorca nie ma odpowiednio silnego pozytywnego lub negatywnego nastawienia, ich stopień ważności dla odbiorcy nie jest na tyle wysoki, by powodować
reklamowej proces odbioru, a także interpretacja i interioryzacja treści wiadomości reklamowej przebiega analogicznie do procesów orientacyjnych oraz komunikacyjnych, przy uwzględnieniu faktu niskiej lub średniej atrakcyjności reklamowanego obiektu dla odbiorcy. Z założeń strategicznych kampanii reklamowych wynika ich realizacja w odniesieniu do produktów lub problemów, wobec których preferencje odbiorcy nie są tak silne, jak tego oczekuje nadawca (niezależnie od ich znaku), albo też są to obiekty, którym grozi utrata posiadanej atrakcyjności. <br>W klasycznym przypadku odnoszącym się do reklamowania obiektów, co do których odbiorca nie ma odpowiednio silnego pozytywnego lub negatywnego nastawienia, ich stopień ważności dla odbiorcy nie jest na tyle wysoki, by powodować
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego