Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
C.
Po uzyskaniu takiej temperatury można przystąpić do regulacji biegu jałowego, posługując się wkrętakiem. Wkręt 1 obracamy w prawo o 1/2-do 1,5 obrotu zwiększając w ten sposób obroty silnika. Następnie wkręt obracamy w lewo, aż do momentu, gdy silnik - wskutek zbyt niskich obrotów - zaczyna pracować nierównomiernie wykazując skłonność do zatrzymywania się. Z kolei ustawia się wkręt 2 , który zwykle znajduje się w odległości 1-2 skoków gwintu od pełnego zamknięcia przepustnicy. Obracając wkręt 2 w lewo poprawiamy stopień równomierności pracy silnika i zwiększamy jego obroty (maksymalnie do 450-500 obr/min.). Śrubę można jedynie odkręcać o 2,5
C.<br>Po uzyskaniu takiej temperatury można przystąpić do regulacji biegu jałowego, posługując się wkrętakiem. Wkręt &lt;hi rend="italic"&gt;1&lt;/hi&gt; obracamy w prawo o 1/2-do 1,5 obrotu zwiększając w ten sposób obroty silnika. Następnie wkręt obracamy w lewo, aż do momentu, gdy silnik - wskutek zbyt niskich obrotów - zaczyna pracować nierównomiernie wykazując skłonność do zatrzymywania się. Z kolei ustawia się wkręt &lt;hi rend="italic"&gt;2&lt;/hi&gt; , który zwykle znajduje się w odległości 1-2 skoków gwintu od pełnego zamknięcia przepustnicy. Obracając wkręt &lt;hi rend="italic"&gt;2&lt;/hi&gt; w lewo poprawiamy stopień równomierności pracy silnika i zwiększamy jego obroty (maksymalnie do 450-500 obr/min.). Śrubę można jedynie odkręcać o 2,5
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego