Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
wydawane są w formacie A4, w twardej oprawie i eleganckiej szacie graficznej. Objętość w granicach 250 - 600 stron.
Na całość publikacji składają się trzy zasadnicze części:
artykuły tematyczne - opracowywane przez uznanych specjalistów lub przez zaangażowane w życie konkretnego sektora gospodarki instytucje;
bazy danych - aktualizowane przez kilka miesięcy w roku poprzez skrupulatnie przeprowadzane kampanie ankietowania tysięcy przedsiębiorstw;
prezentacje przedsiębiorstw - szczególne znaczenie mają tzw. portrety czyli zestandaryzowane prezentacje przedsiębiorstw o charakterze wybitnie informacyjnym wielkości 1 lub 1/2 strony. Całość uzupełniają liczne standardowe layouty reklamowe.
Informatory MERKURIUSZA POLSKIEGO stanowią cenne źródło aktualnych, potrzebnych w codziennej działalności, informacji. Od lat służą pomocą w tysiącach
wydawane są w formacie A4, w twardej oprawie i eleganckiej szacie graficznej. Objętość w granicach 250 - 600 stron.<br>Na całość publikacji składają się trzy zasadnicze części:<br>artykuły tematyczne - opracowywane przez uznanych specjalistów lub przez zaangażowane w życie konkretnego sektora gospodarki instytucje;<br>bazy danych - aktualizowane przez kilka miesięcy w roku poprzez skrupulatnie przeprowadzane kampanie ankietowania tysięcy przedsiębiorstw;<br>prezentacje przedsiębiorstw - szczególne znaczenie mają tzw. portrety czyli zestandaryzowane prezentacje przedsiębiorstw o charakterze wybitnie informacyjnym wielkości 1 lub 1/2 strony. Całość uzupełniają liczne standardowe layouty reklamowe.<br>Informatory MERKURIUSZA POLSKIEGO stanowią cenne źródło aktualnych, potrzebnych w codziennej działalności, informacji. Od lat służą pomocą w tysiącach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego