a nie płockim koncernem. "Poprzez nazwę i symbol firma powinna się kojarzyć z dynamicznym przedsiębiorstwem, zainteresowanym swoim odbiorcą i jego potrzebami - czytamy w dokumencie Zespołu Działu Promocji ds. systemu tożsamości. - Wizerunek ma dać poczucie bezpieczeństwa, pewności, wysokiej jakości i zadowolenia. Nie powinien przypominać żółwia, który jest ogromny, ale przez to ślamazarny, powolny i bierny wobec potrzeb rynku".<br><br><tit>Dwadzieścia grup kreatywnych</><br><br>Zadanie stworzenia nowego wizerunku otrzymała firma doradcza CODES, której swą tożsamość zawdzięcza już wiele tuzów naszej gospodarki, choćby PKO BP, Daewoo Motor Polska, Stomil Olsztyn, Lasy Państwowe. Dwadzieścia grup kreatywnych przygotowało 3 tys. potencjalnych nazw, które zgodnie z zaleceniami miały uosabiać