Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
segmentu odbiorców decydowało o powodzeniu tej międzynarodowej kampanii w danym kraju.
Warunkiem koniecznym do konstruowania stałej reklamowej jest zachowanie znacznej pojemności informacyjnej kolejnych przekazów na poziomie kodu semantycznego oraz kodów doświadczenia. Wymaga to unikania nadmiernej konkretyzacji znaczeń mających współwystępować we wszystkich przekazach tworzących daną kampanię. Najczęściej stałym elementem znaczeniowym jest slogan reklamowy, ewentualnie występujący w kampanii wzorzec osobowy oraz styl organizacji formalnej tekstu. Rozszerzenie pojęcia stałej reklamowej na cechy informacji kodowanych semantycznie powodowałoby znaczne straty związane z motywacyjnym poziomem komunikacji perswazyjnej oraz doprowadzałoby do nadmiernie szybkiego wysycania się treści wiadomości.
Stała reklamowa pełni także istotne funkcje zmniejszające zakłócenia odbioru przekazów reklamowych
segmentu odbiorców decydowało o powodzeniu tej międzynarodowej kampanii w danym kraju. <br>Warunkiem koniecznym do konstruowania stałej reklamowej jest zachowanie znacznej pojemności informacyjnej kolejnych przekazów na poziomie kodu semantycznego oraz kodów doświadczenia. Wymaga to unikania nadmiernej konkretyzacji znaczeń mających współwystępować we wszystkich przekazach tworzących daną kampanię. Najczęściej stałym elementem znaczeniowym jest slogan reklamowy, ewentualnie występujący w kampanii wzorzec osobowy oraz styl organizacji formalnej tekstu. Rozszerzenie pojęcia stałej reklamowej na cechy informacji kodowanych semantycznie powodowałoby znaczne straty związane z motywacyjnym poziomem komunikacji perswazyjnej oraz doprowadzałoby do nadmiernie szybkiego wysycania się treści wiadomości. <br>Stała reklamowa pełni także istotne funkcje zmniejszające zakłócenia odbioru przekazów reklamowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego