Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
życia. Gdy jednak się je uważnie analizuje - negatywna emocja związana ze sloganem wprowadzana jest zwykle po to, aby produkt lub jego wizerunek zredukował zawarte w niej napięcie. Jeśli to możliwe, warto tworzyć slogany oparte na rytmie lub rymie. Zawsze jednak pozostanie pytanie, czy przypadkiem końcowym efektem nie będzie banał. Wreszcie slogan, nawet najbardziej angażujący i najłatwiejszy do zapamiętania musi być pojemny. Jego zakres uwzględniać powinien ewolucję oznaczanych treści komunikatów w długim czasie. Dlaczego slogan i logo są tak nieproporcjonalnie drogie w stosunku do bardziej złożonych form reklamy? Dlatego, że muszą być elementami wiadomości o nieograniczonej trwałości użycia. A co trwałe - to
życia. Gdy jednak się je uważnie analizuje - negatywna emocja związana ze sloganem wprowadzana jest zwykle po to, aby produkt lub jego wizerunek zredukował zawarte w niej napięcie. Jeśli to możliwe, warto tworzyć slogany oparte na rytmie lub rymie. Zawsze jednak pozostanie pytanie, czy przypadkiem końcowym efektem nie będzie banał. Wreszcie slogan, nawet najbardziej angażujący i najłatwiejszy do zapamiętania musi być pojemny. Jego zakres uwzględniać powinien ewolucję oznaczanych treści komunikatów w długim czasie. Dlaczego slogan i logo są tak nieproporcjonalnie drogie w stosunku do bardziej złożonych form reklamy? Dlatego, że muszą być elementami wiadomości o nieograniczonej trwałości użycia. A co trwałe - to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego