Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jego cech z ich wizerunkiem kreowanym w przekazach reklamowych, z którymi kupujący powinien zetknąć się wcześniej. Opisane typy reklamy wpływają też pozytywnie na procesy spostrzegania oraz ułatwiają selekcję danego produktu z grupy ofert konkurencyjnych. Dobrym przykładem tego procesu może być wpływ systemu identyfikacji wizualnej, a w szczególności znaku graficznego i sloganu na rozpoznawalność produktu lub intensywna dystrybucja reklam utrwalanych w druku o niewielkiej objętości informacyjnej. Istotny wpływ na analizowanie informacji docierających do odbiorcy w chwili zakupu mają też techniki promocyjne oraz określone formy kontaktu ze sprzedawcą. Jednak sama struktura sytuacji zakupu oraz przebieg podejmowanej ewentualnie rozmowy ze sprzedawcą w znacznej mierze
jego cech z ich wizerunkiem kreowanym w przekazach reklamowych, z którymi kupujący powinien zetknąć się wcześniej. Opisane typy reklamy wpływają też pozytywnie na procesy spostrzegania oraz ułatwiają selekcję danego produktu z grupy ofert konkurencyjnych. Dobrym przykładem tego procesu może być wpływ systemu identyfikacji wizualnej, a w szczególności znaku graficznego i sloganu na rozpoznawalność produktu lub intensywna dystrybucja reklam utrwalanych w druku o niewielkiej objętości informacyjnej. Istotny wpływ na analizowanie informacji docierających do odbiorcy w chwili zakupu mają też techniki promocyjne oraz określone formy kontaktu ze sprzedawcą. Jednak sama struktura sytuacji zakupu oraz przebieg podejmowanej ewentualnie rozmowy ze sprzedawcą w znacznej mierze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego