Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
mogło oznaczać poważne zagrożenia dla ruchu samochodowego i kolejowego. Już wtedy bowiem było prawdopodobne, że zaczną odpadać bloki betonu użyte do budowy konstrukcji. Zapowiedzi te nazywano wówczas niepotrzebnym straszeniem. Ale kiedy w styczniu 2002 r. spełnił się czarny scenariusz i z wiaduktu w Alejach odpadł kilkusetkilogramowy blok betonu, przedstawiciele większości służb odpowiedzialnych za warszawskie drogi zrobili wielkie oczy. W raporcie wyszczególniono także inne nadające się do pilnej przebudowy konstrukcje mostowe w stolicy, np. koszt przebudowy wiaduktu przy ul. Żelaznej w 1996 roku oszacowano na 3 mln zł. Teraz trzeba wydać co najmniej 20 mln zł. Modernizacja estakad bielańskich (w okolicach skarpy
mogło oznaczać poważne zagrożenia dla ruchu samochodowego i kolejowego. Już wtedy bowiem było prawdopodobne, że zaczną odpadać bloki betonu użyte do budowy konstrukcji. Zapowiedzi te nazywano wówczas niepotrzebnym straszeniem. Ale kiedy w styczniu 2002 r. spełnił się czarny scenariusz i z wiaduktu w Alejach odpadł kilkusetkilogramowy blok betonu, przedstawiciele większości służb odpowiedzialnych za warszawskie drogi zrobili wielkie oczy. W raporcie wyszczególniono także inne nadające się do pilnej przebudowy konstrukcje mostowe w stolicy, np. koszt przebudowy wiaduktu przy ul. Żelaznej w 1996 roku oszacowano na 3 mln zł. Teraz trzeba wydać co najmniej 20 mln zł. Modernizacja estakad bielańskich (w okolicach skarpy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego