Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
litrów na 100 km jest właściwie niemożliwe. Na szosie zużywa się 5,7-6,5 l/100 km, nawet przy największym obciążeniu samochodu.
Laguna Diesel to na pewno atrakcyjna propozycja: nowoczesne, bezpieczne i komfortowe nadwozie, gwarantowana trwałość elementów, pewne zawieszenie i niskie koszty eksploatacji.


SKANDYNAWSKA MISS

Mimo że Szwedki nie słyną z wyjątkowej urody, nawet wśród nich od czasu do czasu można spotkać prawdziwą Miss...

W końcu lat pięćdziesiątych Volvo, znany już jako producent popularnych modeli PV oraz Amazon, zamówiło we włoskiej firmie stylistycznej Frua nadwozie dla coupe 2+2. Chociaż prototyp był gotowy już w 1957 roku, na oficjalną premierę
litrów na 100 km jest właściwie niemożliwe. Na szosie zużywa się 5,7-6,5 l/100 km, nawet przy największym obciążeniu samochodu.<br>Laguna Diesel to na pewno atrakcyjna propozycja: nowoczesne, bezpieczne i komfortowe nadwozie, gwarantowana trwałość elementów, pewne zawieszenie i niskie koszty eksploatacji.&lt;/div&gt;<br><br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;SKANDYNAWSKA MISS&lt;/tit&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Mimo że Szwedki nie słyną z wyjątkowej urody, nawet wśród nich od czasu do czasu można spotkać prawdziwą Miss...&lt;/intro&gt;<br><br>W końcu lat pięćdziesiątych Volvo, znany już jako producent popularnych modeli PV oraz Amazon, zamówiło we włoskiej firmie stylistycznej Frua nadwozie dla coupe 2+2. Chociaż prototyp był gotowy już w 1957 roku, na oficjalną premierę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego