Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
wie, co sprzedaje, zna smaki kawy i jej historię. Poza tym można najpierw wypić kawę na miejscu i dopiero wtedy się zdecydować.

- Klienci raczej czekają na nasze sugestie - mówi Monika Szot, ekspedientka Pożegnania z Afryką w warszawskim centrum Wola Park. - Rzadko zdarza się prawdziwy koneser. Najwięcej jest chętnych na kawy smakowe, np. irlandzką, a z tradycyjnych najczęściej kupowana jest kolumbijska i kostarykańska. Mamy także stałych klientów na najdroższą kawę Blue Mountain.

W Polsce najpopularniejsze są jednak gotowe mieszanki, a nie kawy ziarniste - wybiera je aż 75 proc. klientów. Do ekspresów najlepiej sprzedają się Tchibo Family i Jacobs. Coraz popularniejsze są smaczne
wie, co sprzedaje, zna smaki kawy i jej historię. Poza tym można najpierw wypić kawę na miejscu i dopiero wtedy się zdecydować.<br><br>- Klienci raczej czekają na nasze sugestie - mówi Monika Szot, ekspedientka Pożegnania z Afryką w warszawskim centrum Wola Park. - Rzadko zdarza się prawdziwy koneser. Najwięcej jest chętnych na kawy smakowe, np. irlandzką, a z tradycyjnych najczęściej kupowana jest kolumbijska i kostarykańska. Mamy także stałych klientów na najdroższą kawę Blue Mountain.<br><br>W Polsce najpopularniejsze są jednak gotowe mieszanki, a nie kawy ziarniste - wybiera je aż 75 proc. klientów. Do ekspresów najlepiej sprzedają się Tchibo Family i Jacobs. Coraz popularniejsze są smaczne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego