Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
sprawia, że dostarczane na ten rynek kosmetyki są coraz wydajniejsze i coraz lepszej jakości - oceniają eksperci Euromonitora. Skutek? Konsumenci dłużej używają jednego zapachu i rzadziej kupują nowości. Początek szaleństwa w przemyśle perfumeryjnym to połowa lat 80., gdy rynek przeżywał nie spotykaną wcześniej ekspansję kosmetyków i środków higieny osobistej. - Pod wpływem specjalistów od marketingu przemysł perfumeryjny zaczął się rozpadać na segmenty. Zmienił się styl życia głównych odbiorców perfum - kobiet, z których większość pracuje zawodowo - opowiada Terry Godacre. Nie chcą używać tego samego zapachu w domu i biurze, chcą mieć pod ręką cztery, pięć rodzajów pachnideł. Światowy rynek perfum podzielił się definitywnie między
sprawia, że dostarczane na ten rynek kosmetyki są coraz wydajniejsze i coraz lepszej jakości - oceniają eksperci Euromonitora. Skutek? Konsumenci dłużej używają jednego zapachu i rzadziej kupują nowości. Początek szaleństwa w przemyśle perfumeryjnym to połowa lat 80., gdy rynek przeżywał nie spotykaną wcześniej ekspansję kosmetyków i środków higieny osobistej. - Pod wpływem specjalistów od marketingu przemysł perfumeryjny zaczął się rozpadać na segmenty. Zmienił się styl życia głównych odbiorców perfum - kobiet, z których większość pracuje zawodowo - opowiada Terry Godacre. Nie chcą używać tego samego zapachu w domu i biurze, chcą mieć pod ręką cztery, pięć rodzajów pachnideł. Światowy rynek perfum podzielił się definitywnie między
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego