Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
charakteru sztywnej konwencji. Ostateczny kształt kampanii jest wypadkową określenia wymienionych wcześniej elementów, opisujących wpływ nadrzędnych założeń marketingowych na decyzje konsumenta, istnienia potencjalnej grupy odbiorców, cech produktu, cech wiadomości oraz strategii o typowych cechach, zatem jest to skutek, a nie przyczyna. W sytuacji odwrotnej strategia traci siłę dotarcia do odbiorcy i specyficzny dla danych warunków komunikacji charakter. Podobnie jak w przypadku rozwiązywania innych problemów otwartych, warto określić najczęściej popełniane błędy dotyczące działań związanych z procedurą powstawania strategii reklamowej. Myślę, że pojawianie się tych pomyłek wpisane jest w samą naturę problemu. Zawsze popełnimy pewne z nich. Reklama po prostu jest trudna. Istotne jest
charakteru sztywnej konwencji. Ostateczny kształt kampanii jest wypadkową określenia wymienionych wcześniej elementów, opisujących wpływ nadrzędnych założeń marketingowych na decyzje konsumenta, istnienia potencjalnej grupy odbiorców, cech produktu, cech wiadomości oraz strategii o typowych cechach, zatem jest to skutek, a nie przyczyna. W sytuacji odwrotnej strategia traci siłę dotarcia do odbiorcy i specyficzny dla danych warunków komunikacji charakter. Podobnie jak w przypadku rozwiązywania innych problemów otwartych, warto określić najczęściej popełniane błędy dotyczące działań związanych z procedurą powstawania strategii reklamowej. Myślę, że pojawianie się tych pomyłek wpisane jest w samą naturę problemu. Zawsze popełnimy pewne z nich. Reklama po prostu jest trudna. Istotne jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego