Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
elementów;
4, informacje tworzące poszczególne rodzaje kontekstu wiadomości;
5, cechy informacji, które wpływają na płynność oraz ciągłość interpretacji treści wiadomości.

PROCES UWAGI I ZAANGAŻOWANIE ODBIORCY - WYBRANE ZAGADNIENIA
Uwaga i zaangażowanie to mechanizmy psychologiczne, które w dominującym stopniu wpływają na przebieg komunikacji, opartej na nośnikach reklamy. Są także podstawowymi wymiarami określającymi specyfikę tego gatunku komunikacji. W swej klasycznej formie reklama zawsze zaczyna się od kontaktów z odbiorcą o rozproszonej uwadze i niskim poziomie zaangażowania wobec desygnatów istotnych z punktu widzenia nadawcy. Procesy te, pozornie do siebie zbliżone, różnicuje przyczyna decydująca o ich natężeniu i jakości. Funkcjonowanie uwagi zależne jest od stymulacji zewnętrznej
elementów; <br>4, informacje tworzące poszczególne rodzaje kontekstu wiadomości; <br>5, cechy informacji, które wpływają na płynność oraz ciągłość interpretacji treści wiadomości. <br>&lt;page nr=56&gt;<br>&lt;tit&gt;PROCES UWAGI I ZAANGAŻOWANIE ODBIORCY - WYBRANE ZAGADNIENIA&lt;/&gt;<br>Uwaga i zaangażowanie to mechanizmy psychologiczne, które w dominującym stopniu wpływają na przebieg komunikacji, opartej na nośnikach reklamy. Są także podstawowymi wymiarami określającymi specyfikę tego gatunku komunikacji. W swej klasycznej formie reklama zawsze zaczyna się od kontaktów z odbiorcą o rozproszonej uwadze i niskim poziomie zaangażowania wobec desygnatów istotnych z punktu widzenia nadawcy. Procesy te, pozornie do siebie zbliżone, różnicuje przyczyna decydująca o ich natężeniu i jakości. Funkcjonowanie uwagi zależne jest od stymulacji zewnętrznej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego