Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o szkole
Rok powstania: 2001
Nie śpiewamy.
A co?
Poświatowską. My mamy, wiesz, poezje. To znaczy to jest...
Aha, recytujesz?
Proszę?
Recytujesz?
Recytuję, tak, dwa wiersze Poświatowskiej. Ja.
A reszta?
A reszta też. Po dwa wiersze każda z nas i jeden pan, on czytał urywki prozy też Poświatowskiej takie właśnie wybrane no i dwie panie śpiewają piosenki, one też śpiewają po dwie piosenki. No i na fortepianie, wiesz, taki, wiesz, młody młody człowiek, Bartek, on gra na fortepianie, wiesz akompaniuje, tak.
Akompaniuje wam.
I i w tym czasie nawet, kiedy my recytujemy, to taki podkład muzyczny jest, wiesz.
Yhy.
Tak że to... A w sobotę jest
Nie śpiewamy. &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;A co? &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;&lt;name type="person"&gt;Poświatowską&lt;/name&gt;. My mamy, wiesz, poezje. To znaczy to jest... &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Aha, recytujesz? &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Proszę? &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Recytujesz? &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Recytuję, tak, dwa wiersze &lt;name type="person"&gt;Poświatowskiej&lt;/name&gt;. Ja. &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;A reszta? &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;A reszta też. Po dwa wiersze każda z nas i jeden pan, on czytał urywki prozy też &lt;name type="person"&gt;Poświatowskiej&lt;/name&gt; takie właśnie wybrane no i dwie panie śpiewają piosenki, one też śpiewają po dwie piosenki. No i na fortepianie, wiesz, taki, wiesz, młody młody człowiek, Bartek, on gra na fortepianie, wiesz &lt;overlap&gt;akompaniuje&lt;/&gt;, tak. &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;overlap&gt;Akompaniuje wam.&lt;/&gt; &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;I i w tym czasie nawet, kiedy my recytujemy, to taki podkład muzyczny jest, wiesz. &lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Yhy. &lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Tak że to... A w sobotę jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego