Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Programów nie mogą sponsorować osoby fizyczne lub prawne, których główna działalność polega na produkcji lub sprzedaży towarów, których reklama jest zabroniona. Nie dopuszcza się sponsorowania dzienników i magazynów aktualności. Jak widać, przedstawiona konwencja, która została również ratyfikowana przez Polskę, zawiera różnorodne ograniczenia dotyczące takich dwóch form promocji, jak reklama i sponsoring. Może ona właściwie odnosić się także do filmów lub innych programów o charakterze public relations, emitowanych w telewizji. W terminologii konwencji public relations są zapewne zawarte pod pojęciem reklamy.
Zapisy konwencji są z tego powodu ważne dla polskich nadawców promocji, ponieważ m.in. na jej podstawie zostały opracowane w 1990r
Programów nie mogą sponsorować osoby fizyczne lub prawne, których główna działalność polega na produkcji lub sprzedaży towarów, których reklama jest zabroniona. Nie dopuszcza się sponsorowania dzienników i magazynów aktualności. Jak widać, przedstawiona konwencja, która została również ratyfikowana przez Polskę, zawiera różnorodne ograniczenia dotyczące takich dwóch form promocji, jak reklama i sponsoring. Może ona właściwie odnosić się także do filmów lub innych programów o charakterze public relations, emitowanych w telewizji. W terminologii konwencji public relations są zapewne zawarte pod pojęciem reklamy.<br>Zapisy konwencji są z tego powodu ważne dla polskich nadawców promocji, ponieważ m.in. na jej podstawie zostały opracowane w 1990r
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego