Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Prasa Polska
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1980
antenie przeznaczonych na oświatę i popularyzację wiedzy. Opinie dziennikarzy oświatowych nie mogą być miernikiem ich popularności, ale publicyści mogą i powinni współdziałać w upowszechnianiu informacji o nich. Wymiana poglądów w trakcie sesji ujawniła taką potrzebę. Radio oddziałuje na słuch, który u większości ludzi jest słabszym organem percepcyjnym niż wzrok. Wprawdzie sporadycznie można spotkać się z prezentacją programów oświatowych PR w prasie, ale informacje dotyczą przeważnie audycji szkolnych. O ich popularyzację dba samo radio, wydając drukiem odpowiednie materiały. Informuje o nich "Głos Nauczycielski", "Oświata i Wychowanie" oraz inne czasopisma przedmiotowe. O pozostałych programach pisze się bardzo rzadko. Być może przyczyną jest brak
antenie przeznaczonych na oświatę i popularyzację wiedzy. Opinie dziennikarzy oświatowych nie mogą być miernikiem ich popularności, ale publicyści mogą i powinni współdziałać w upowszechnianiu informacji o nich. Wymiana poglądów w trakcie sesji ujawniła taką potrzebę. Radio oddziałuje na słuch, który u większości ludzi jest słabszym organem percepcyjnym niż wzrok. Wprawdzie sporadycznie można spotkać się z prezentacją programów oświatowych PR w prasie, ale informacje dotyczą przeważnie audycji szkolnych. O ich popularyzację dba samo radio, wydając drukiem odpowiednie materiały. Informuje o nich "Głos Nauczycielski", "Oświata i Wychowanie" oraz inne czasopisma przedmiotowe. O pozostałych programach pisze się bardzo rzadko. Być może przyczyną jest brak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego