Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Wartość internetowych przedsiębiorstw rosła jak na drożdżach bez żadnego uzasadnienia w wynikach firm. Mark Cuban wraz ze swoim współpracownikiem Toddem Wagnerem dorobił się fortuny na prostym pomyśle. W 1994 r. chcieli oni posłuchać na żywo meczu koszykówki z udziałem swojej ulubionej drużyny uniwersyteckiej z Indiany. Doszli do wniosku, że najlepszym sposobem byłaby transmisja na żywo za pośrednictwem Internetu. Wkrótce powstała firma Broadcast.com, którą w 1999 r. za 6 mld dol. kupił internetowy gigant Yahoo. Cuban i Wagner stali się miliarderami. Z miejsca założyli jednak, że nie będą pomnażać swojej fortuny, skoro przyjemniej jest ją wydawać. Oprócz klubu w NBA duet biznesmenów
Wartość internetowych przedsiębiorstw rosła jak na drożdżach bez żadnego uzasadnienia w wynikach firm. Mark Cuban wraz ze swoim współpracownikiem Toddem Wagnerem dorobił się fortuny na prostym pomyśle. W 1994 r. chcieli oni posłuchać na żywo meczu koszykówki z udziałem swojej ulubionej drużyny uniwersyteckiej z Indiany. Doszli do wniosku, że najlepszym sposobem byłaby transmisja na żywo za pośrednictwem Internetu. Wkrótce powstała firma Broadcast.com, którą w 1999 r. za 6 mld dol. kupił internetowy gigant Yahoo. Cuban i Wagner stali się miliarderami. Z miejsca założyli jednak, że nie będą pomnażać swojej fortuny, skoro przyjemniej jest ją wydawać. Oprócz klubu w NBA duet biznesmenów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego