Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
8.
Zbiorowa odpowiedzialność.
9.
Trudności w komunikacji między zespołami pracującymi nad kampanią oraz trudności w komunikacji z klientem.
10.
Brak osób, które w sposób jednoznaczny koordynują pracę zespołu.
11.
Autorytaryzm decyzji w początkowych etapach pracy oraz brak zdecydowanych decyzji w fazie końcowej.
12.
Niejasność celu kampanii.
13.
Utożsamianie celu ze sposobem jego osiągnięcia.
14.
Łączenie etapów prac decyzyjnych i koncepcyjnych.

15.
Brak zdecydowanego rozgraniczenia między fazą koncepcyjną a realizacyjną.
Część błędów wynika z naszej słowiańskiej natury. Są one oczywiste i bardzo trudne do wyeliminowania. Pozostałe wynikają ze specyfiki pracy w zespole, relacji ze zleceniodawcą oraz osobowości autorów.
Warto przez chwilę zastanowić
8. <br>Zbiorowa odpowiedzialność. <br>9. <br>Trudności w komunikacji między zespołami pracującymi nad kampanią oraz trudności w komunikacji z klientem. <br>10. <br>Brak osób, które w sposób jednoznaczny koordynują pracę zespołu. <br>11. <br>Autorytaryzm decyzji w początkowych etapach pracy oraz brak zdecydowanych decyzji w fazie końcowej. <br>12. <br>Niejasność celu kampanii. <br>13. <br>Utożsamianie celu ze sposobem jego osiągnięcia. <br>14. <br>Łączenie etapów prac decyzyjnych i koncepcyjnych. <br>&lt;page nr=180&gt;<br>15. <br>Brak zdecydowanego rozgraniczenia między fazą koncepcyjną a realizacyjną. <br>Część błędów wynika z naszej słowiańskiej natury. Są one oczywiste i bardzo trudne do wyeliminowania. Pozostałe wynikają ze specyfiki pracy w zespole, relacji ze zleceniodawcą oraz osobowości autorów. <br>Warto przez chwilę zastanowić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego