Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 15
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
sprzedaży. Zjawisko to jest bardzo groźne, gdyż sieć nie będzie współpracować z każdym producentem czy importerem. Wybierze tych najlepszych lub tych, którzy zaoferują najdłuższe terminy płatności lub najniższe ceny.
Dobieranie dostawców danego towaru ograniczy ich liczbę tylko do kilku, a nawet do jednego (kontrole stwierdziły, że w sklepach tego typu sprzedaje się dzisiaj np. 8-9 rodzajów szamponów, podczas gdy w Polsce w handlu jest ich 180), wzmocni to pozycję dystrybutora w negocjacjach z dostawcą, a może wręcz doprowadzić do uzależnienia producenta od decyzji sieci. Praktycznie sieć może wypromować, ale i też wyeliminować każdego dostawcę, nawet tego najbardziej liczącego się na rynku
sprzedaży. Zjawisko to jest bardzo groźne, gdyż sieć nie będzie współpracować z każdym producentem czy importerem. Wybierze tych najlepszych lub tych, którzy zaoferują najdłuższe terminy płatności lub najniższe ceny.<br>Dobieranie dostawców danego towaru ograniczy ich liczbę tylko do kilku, a nawet do jednego (kontrole stwierdziły, że w sklepach tego typu sprzedaje się dzisiaj np. 8-9 rodzajów szamponów, podczas gdy w Polsce w handlu jest ich 180), wzmocni to pozycję dystrybutora w negocjacjach z dostawcą, a może wręcz doprowadzić do uzależnienia producenta od decyzji sieci. Praktycznie sieć może wypromować, ale i też wyeliminować każdego dostawcę, nawet tego najbardziej liczącego się na rynku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego