Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
używać języka reklamy: ekspresyjnego, perswazyjnego, odwołującego się do naszych uczuć. Tylko wtedy wpłyniemy na psychikę klienta, zrozumiemy jego potrzeby i zachęcimy do zakupu. Akt sprzedaży musi być jednak połączony z uśmiechem i uprzejmością. To przekonuje o wiele skuteczniej niż przeświadczenie o dobrej jakości towaru - tłumaczy prof. Jan Miodek, językoznawca.
Dobry sprzedawca powinien przede wszystkim wzbudzać zaufanie i całą uwagę kierować na klienta. Dzięki temu kupujący nabiera przekonania, że jest najważniejszy - sprzyja temu na przykład mówienie ściszonym głosem, a nawet szeptanie do ucha - przekonują psychologowie. - Produkty wielu firm są niemal identyczne, najważniejszą sprawą jest więc jakość kontaktu, wzbudzenie zaufania. Sprzedawca musi umieć
używać języka reklamy: ekspresyjnego, perswazyjnego, odwołującego się do naszych uczuć. Tylko wtedy wpłyniemy na psychikę klienta, zrozumiemy jego potrzeby i zachęcimy do zakupu. Akt sprzedaży musi być jednak połączony z uśmiechem i uprzejmością. To przekonuje o wiele skuteczniej niż przeświadczenie o dobrej jakości towaru - tłumaczy prof. Jan Miodek, językoznawca.<br> Dobry sprzedawca powinien przede wszystkim wzbudzać zaufanie i całą uwagę kierować na klienta. Dzięki temu kupujący nabiera przekonania, że jest najważniejszy - sprzyja temu na przykład mówienie ściszonym głosem, a nawet szeptanie do ucha - przekonują psychologowie. - Produkty wielu firm są niemal identyczne, najważniejszą sprawą jest więc jakość kontaktu, wzbudzenie zaufania. Sprzedawca musi umieć
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego