Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy sprzętu fotograficznego
Rok: 1999
cieszy się wielkim zainteresowaniem entuzjastów fotografii na całym świecie. NPCI 1998 jest ostatnim konkursem pod hasłem "21 Wiek". Zawiera trzy kategorie: format 35 mm - temat dowolny, format 35 mm "Nadzieje i Marzenia nu 21 Wiek" oraz nową kategorię - format APS (IX240) temat dowolny. Zgłoszenia do konkursu dostępne są u autoryzowanego sprzedawcy produktów Nikona.

Przedstawicielstwo CAMERA Sp. z o.o. 00-355 Warszawa ul. Tamka 38,
Tel. (022) 828-12-55, Fax, (022) 828-12-53 Serwis
Tel. (0 22) 829-11-80, Fax. (O 22) 629-07-33
NIKON CORPORATION
FUJI BLDG., 2-3, MARUNOUCHI 3-CHOME, CHIYODA-KU, TOKYO 100
cieszy się wielkim zainteresowaniem entuzjastów fotografii na całym świecie. NPCI 1998 jest ostatnim konkursem pod hasłem "21 Wiek". Zawiera trzy kategorie: format 35 mm - temat dowolny, format 35 mm "Nadzieje i Marzenia nu 21 Wiek" oraz nową kategorię - format APS (IX240) temat dowolny. Zgłoszenia do konkursu dostępne są u autoryzowanego sprzedawcy produktów Nikona.<br><br>Przedstawicielstwo CAMERA Sp. z o.o. 00-355 Warszawa ul. Tamka 38,<br>Tel. (022) 828-12-55, Fax, (022) 828-12-53 Serwis<br>Tel. (0 22) 829-11-80, Fax. (O 22) 629-07-33<br>NIKON CORPORATION<br>FUJI BLDG., 2-3, MARUNOUCHI 3-CHOME, CHIYODA-KU, TOKYO 100
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego