Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zajmują dość dobre pozycje na światowej liście najbardziej rentownych firm, w czołówce tej jest ich bowiem 9, zaś firm amerykańskich 12. Patrząc na światową pozycję przedsiębiorstw z Unii Europejskiej pod względem konkurencyjności można było zauważyć mniejszą ich aktywność w dążeniu do uzyskania wyraźnych atutów konkurencyjnych. Dotyczyło to zwłaszcza małych i średnich przedsiębiorstw, które współdziałały z dużymi przedsiębiorstwami, będąc ich poddostawcami. Istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność firm Unii Europejskiej był wysoki poziom kosztów produkcji.
Jednak w ostatnim czasie przedsiębiorczość szefów małych i średnich firm europejskich silnie się rozwinęła. Wskazuje na to wyraźnie raport Stowarzyszenia Europe's 500, zrzeszającego 500 najbardziej dynamicznych firm ze
zajmują dość dobre pozycje na światowej liście najbardziej rentownych firm, w czołówce tej jest ich bowiem 9, zaś firm amerykańskich 12. Patrząc na światową pozycję przedsiębiorstw z Unii Europejskiej pod względem konkurencyjności można było zauważyć mniejszą ich aktywność w dążeniu do uzyskania wyraźnych atutów konkurencyjnych. Dotyczyło to zwłaszcza małych i średnich przedsiębiorstw, które współdziałały z dużymi przedsiębiorstwami, będąc ich poddostawcami. Istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność firm Unii Europejskiej był wysoki poziom kosztów produkcji.<br>Jednak w ostatnim czasie przedsiębiorczość szefów małych i średnich firm europejskich silnie się rozwinęła. Wskazuje na to wyraźnie raport Stowarzyszenia Europe's 500, zrzeszającego 500 najbardziej dynamicznych firm ze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego