Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Nas interesowało konkurowanie z najlepszymi - mówi szef PCF. Czasy, gdy gry komputerowe robiło się w kilka osób przy nikłych nakładach, dawno minęły. Nad zrobieniem "Painkillera" pociło się ok. 40 osób. Koszt zrobienia programu zamknął się kwotą "zaledwie" 1,5 mln dol. Zaledwie, bo w Europie na produkcję gry wydaje się średnio ok. 6-7 mln dol. - Na rynku światowym nie ma już miejsca dla średniaków - potwierdza Paweł Kalinowski, szef zespołu programistów Mirage Interactive. - To błędne koło. Aby dostać pieniądze, trzeba mieć dobry zespół i wersję demonstracyjną gry. A bez pieniędzy dema się nie zrobi - tłumaczy Chmielarz.

PCF pomogło szczęście i znajomości
Nas interesowało konkurowanie z najlepszymi - mówi szef PCF. Czasy, gdy gry komputerowe robiło się w kilka osób przy nikłych nakładach, dawno minęły. Nad zrobieniem "Painkillera" pociło się ok. 40 osób. Koszt zrobienia programu zamknął się kwotą "zaledwie" 1,5 mln dol. Zaledwie, bo w Europie na produkcję gry wydaje się średnio ok. 6-7 mln dol. - Na rynku światowym nie ma już miejsca dla średniaków - potwierdza Paweł Kalinowski, szef zespołu programistów Mirage Interactive. - To błędne koło. Aby dostać pieniądze, trzeba mieć dobry zespół i wersję demonstracyjną gry. A bez pieniędzy dema się nie zrobi - tłumaczy Chmielarz. <br><br>PCF pomogło szczęście i znajomości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego