Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
którego doszło w 1996r., było uważane za ważną fuzję w historii. Powstanie firmy Novartis zostało uznane za ważniejsze wydarzenie, niż fuzja tworząca RJR Nabisco i połączenie się Banku of Tokyo i Mitsubishi Bank.
Fuzja dwóch silnych firm szwajcarskich oznacza istotną zmianę warunków konkurencyjnych w branży chemicznej i farmaceutycznej. Firma Novartis stała się drugim co do wielkości producentem farmaceutyków na świecie, obok takich firm, jak Merck & Co. oraz Glaxo Wellcome. Wartość rynkowa tego nowego szwajcarskiego przedsiębiorstwa jest szacowana na 60mld USD. Pod tym względem rywalizuje z Roche Holding, Merck & Co. i Johnson & Johnson. Najważniejszymi motywami tej fuzji była chęć zracjonalizowania struktury asortymentu
którego doszło w 1996r., było uważane za ważną fuzję w historii. Powstanie firmy Novartis zostało uznane za ważniejsze wydarzenie, niż fuzja tworząca RJR Nabisco i połączenie się Banku of Tokyo i Mitsubishi Bank.<br>Fuzja dwóch silnych firm szwajcarskich oznacza istotną zmianę warunków konkurencyjnych w branży chemicznej i farmaceutycznej. Firma Novartis stała się drugim co do wielkości producentem farmaceutyków na świecie, obok takich firm, jak Merck &amp; Co. oraz Glaxo Wellcome. Wartość rynkowa tego nowego szwajcarskiego przedsiębiorstwa jest szacowana na 60mld USD. Pod tym względem rywalizuje z Roche Holding, Merck &amp; Co. i Johnson &amp; Johnson. Najważniejszymi motywami tej fuzji była chęć zracjonalizowania struktury asortymentu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego