Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
zapowiadali, że zewnętrzne pasy jezdni będą zamknięte od skrzyżowania z ul. Kasprzaka aż do tuneli przy Dworcu Zachodnim. Doszli jednak do wniosku, że takie posunięcie sparaliżowałoby co najmniej pół Warszawy. Podjęli więc decyzję o wyłączeniu tylko ok. 30-metrowych odcinków al. Prymasa Tysiąclecia w rejonie miejsca, gdzie staną fundamenty podtrzymujące stalową konstrukcję kładki dla pieszych. Tymczasem nawet tak drobna zmiana spowodowała zakorkowanie się całej południowo-zachodniej części stolicy. Totalny bezruch Ruch na obwodnicy przez cały dzień sparaliżowany był od północy już od ul. Czorsztyńskiej (100 m od Obozowej), czyli ok. 2.5 km przed placem budowy. Na estakadach w rejonie Kasprzaka
zapowiadali, że zewnętrzne pasy jezdni będą zamknięte od skrzyżowania z ul. Kasprzaka aż do tuneli przy Dworcu Zachodnim. Doszli jednak do wniosku, że takie posunięcie sparaliżowałoby co najmniej pół Warszawy. Podjęli więc decyzję o wyłączeniu tylko ok. 30-metrowych odcinków al. Prymasa Tysiąclecia w rejonie miejsca, gdzie staną fundamenty podtrzymujące stalową konstrukcję kładki dla pieszych. Tymczasem nawet tak drobna zmiana spowodowała zakorkowanie się całej południowo-zachodniej części stolicy. Totalny bezruch Ruch na obwodnicy przez cały dzień sparaliżowany był od północy już od ul. Czorsztyńskiej (100 m od Obozowej), czyli ok. 2.5 km przed placem budowy. Na estakadach w rejonie Kasprzaka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego