Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
Wokół analitycznego CRM, określanego również jako aCRM, narosło wiele mitów. Przyczyna takiego stanu jest brak odpowiedniej wiedzy na temat biznesowych korzyści związanych z systemami analitycznymi.
Zadaniem analitycznego CRM jest nie tylko budowanie wiedzy o klientach, ale wykorzystanie jej w praktyce. Z pewnością analityczny CRM nie spowoduje, ze klienci dzięki niemu staną się bogatsi. Pozwoli natomiast na maksymalne wykorzystanie potencjału zwartego w danych posiadanych przez firmy. Umożliwi podejmowanie działań mających na celu przedluzenie wzajemnych relacji pomiędzy firmą klientem. Pozwoli n przejecie i utrzymnie jak największego udziału produktów danej firmy w portfelu produktow danej firmy w portfelu produktów ubezpieczeniowych klient.
WIEDZA ŹRÓDLEM PRZEWAGI
Wokół analitycznego CRM, określanego również jako aCRM, narosło wiele mitów. Przyczyna takiego stanu jest brak odpowiedniej wiedzy na temat biznesowych korzyści związanych z systemami analitycznymi.<br>Zadaniem analitycznego CRM jest nie tylko budowanie wiedzy o klientach, ale wykorzystanie jej w praktyce. Z pewnością analityczny CRM nie spowoduje, ze klienci dzięki niemu staną się bogatsi. Pozwoli natomiast na maksymalne wykorzystanie potencjału zwartego w danych posiadanych przez firmy. Umożliwi podejmowanie działań mających na celu przedluzenie wzajemnych relacji pomiędzy firmą klientem. Pozwoli n przejecie i utrzymnie jak największego udziału produktów danej firmy w portfelu produktow danej firmy w portfelu produktów ubezpieczeniowych klient.<br>WIEDZA ŹRÓDLEM PRZEWAGI
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego