Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
18. Na rysunku na osi poziomej uwzględniono stopień zróżnicowania produktów i popytu na nie, a na osi pionowej ukazano, czy popyt i konkurencja mają charakter lokalny, czy też globalny w skali europejskiej. W efekcie przedstawiono skrajne warianty strategii. Strategia działania w skali europejskiej jest uzasadniona wtedy, gdy produkty mogą być standardowe, gdyż popyt jest jednorodny, a konkurencja ma charakter ogólnoeuropejski.
Gdy popyt na różne produkty jest zróżnicowany, a poza tym konkuruje się na rynkach lokalnych, to strategia polega na działaniu w lukach rynkowych.
Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej mogą stosować różne strategie, nawet skrajne, czyli nastawiać się na luki rynkowe
18. Na rysunku na osi poziomej uwzględniono stopień zróżnicowania produktów i popytu na nie, a na osi pionowej ukazano, czy popyt i konkurencja mają charakter lokalny, czy też globalny w skali europejskiej. W efekcie przedstawiono skrajne warianty strategii. Strategia działania w skali europejskiej jest uzasadniona wtedy, gdy produkty mogą być standardowe, gdyż popyt jest jednorodny, a konkurencja ma charakter ogólnoeuropejski.<br>Gdy popyt na różne produkty jest zróżnicowany, a poza tym konkuruje się na rynkach lokalnych, to strategia polega na działaniu w lukach rynkowych.<br>Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej mogą stosować różne strategie, nawet skrajne, czyli nastawiać się na luki rynkowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego