Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
firm w dowolnym kształtowaniu są ograniczone. Poza tym w różnych krajach jest niejednakowy stopień wprowadzenia produktu na rynek, a w związku z tym rola ceny i jej poziom są także zróżnicowane.
Zachowanie się nabywców na rynku może być w różnych krajach niejednakowe i ten czynnik w istotnym stopniu determinuje możliwości standaryzowania cen w skali całej Unii Europejskiej. Mimo tworzenia się eurosegmentów nabywców, o czym była mowa wcześniej, występują różnice w postępowaniu konsumentów na rynkach. Różna jest np. częstotliwość dokonywania zakupów rozmaitych produktów, co wpływa na wymaganą wielkość opakowań i cenę towarów. Innego rodzaju zróżnicowania na rynkach to niejednakowa lojalność wobec marek
firm w dowolnym kształtowaniu są ograniczone. Poza tym w różnych krajach jest niejednakowy stopień wprowadzenia produktu na rynek, a w związku z tym rola ceny i jej poziom są także zróżnicowane.<br>Zachowanie się nabywców na rynku może być w różnych krajach niejednakowe i ten czynnik w istotnym stopniu determinuje możliwości standaryzowania cen w skali całej Unii Europejskiej. Mimo tworzenia się eurosegmentów nabywców, o czym była mowa wcześniej, występują różnice w postępowaniu konsumentów na rynkach. Różna jest np. częstotliwość dokonywania zakupów rozmaitych produktów, co wpływa na wymaganą wielkość opakowań i cenę towarów. Innego rodzaju zróżnicowania na rynkach to niejednakowa lojalność wobec marek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego