Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
W tabl.69 są przedstawione udziały tego nośnika reklamy w całości wydatków reklamowych. Innym wskaźnikiem jest poziom wydatków na reklamę telewizyjną w przeliczeniu na jednego mieszkańca. W Wielkiej Brytanii jest to 34GBP, we Włoszech - 42 GBP, natomiast we Francji wskaźnik ten jest o połowę niższy od brytyjskiego, zaś w Niemczech stanowi tylko 1/4 jego wartości.
Różne znaczenie telewizji jako nośnika reklamy oznacza dla przedsiębiorstw niejednakową jej dostępność w czasie największej oglądalności, co ma takie praktyczne konsekwencje dla przedsiębiorstwnadawców reklamy, że muszą one stosować różne strategie wykorzystania środków przekazu - media strategy - w kampaniach reklamowych w poszczególnych krajach UE. Przykładem może być
W tabl.69 są przedstawione udziały tego nośnika reklamy w całości wydatków reklamowych. Innym wskaźnikiem jest poziom wydatków na reklamę telewizyjną w przeliczeniu na jednego mieszkańca. W Wielkiej Brytanii jest to 34GBP, we Włoszech - 42 GBP, natomiast we Francji wskaźnik ten jest o połowę niższy od brytyjskiego, zaś w Niemczech stanowi tylko 1/4 jego wartości.<br>Różne znaczenie telewizji jako nośnika reklamy oznacza dla przedsiębiorstw niejednakową jej dostępność w czasie największej oglądalności, co ma takie praktyczne konsekwencje dla przedsiębiorstwnadawców reklamy, że muszą one stosować różne strategie wykorzystania środków przekazu - media strategy - w kampaniach reklamowych w poszczególnych krajach UE. Przykładem może być
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego