Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
niż ostre wibracje znane z innych V-twinów. Napęd jest przenoszony z silnika na tylne koło przez wielotarczowe sprzęgło mokre i - tak jak w H-D - pasek zębaty. Honda F6C ma 6-cylindrowy leżący silnik (moment obrotowy 130 Nm przy 5000 obr./min, moc 98 KM). Kiedy zasiądzie się za sterem tak potężnego cruisera, od razu czuć jego potęgę. Motor pracuje równo i miarowo, a drgania są niemal nieodczuwalne. Silnik zaadaptowano ze znanego superturystycznego GL 1500 Gold Wing. Poddano go, oczywiście, drobnym przeróbkom. "Ostrzejsze" fazy rozrządu, inny układ wydechowy i aż sześć gaźników, z których każdy zasila swój cylinder. Ta jednostka
niż ostre wibracje znane z innych V-twinów. Napęd jest przenoszony z silnika na tylne koło przez wielotarczowe sprzęgło mokre i - tak jak w H-D - pasek zębaty. Honda F6C ma 6-cylindrowy leżący silnik (moment obrotowy 130 Nm przy 5000 obr./min, moc 98 KM). Kiedy zasiądzie się za sterem tak potężnego cruisera, od razu czuć jego potęgę. Motor pracuje równo i miarowo, a drgania są niemal nieodczuwalne. Silnik zaadaptowano ze znanego superturystycznego GL 1500 Gold Wing. Poddano go, oczywiście, drobnym przeróbkom. "Ostrzejsze" fazy rozrządu, inny układ wydechowy i aż sześć gaźników, z których każdy zasila swój cylinder. Ta jednostka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego