Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 37 (2934)
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
aktorem, znakomitym interpretatorem klasyki, niebywale, legendarnie pracowitym. Jest bardzo dojrzałym twórcą, otwartym na nowe formy teatralne. To wie każdy, kto interesuje się jego aktorstwem. Natomiast podczas pracy nad książką dowiedziałam się, że ten poważny twórca bardzo cieszy się tym, co robi. To było dla mnie zaskoczeniem - w jakiś sposób burzy stereotyp Seweryna. On kocha aktorstwo, nauczanie i reżyserowanie. Myślę, że to jest źródło jego spektakularnego sukcesu.
Cieszy się, ale też ma wiele wątpliwości, o czym mówi w książce. Jest jednym z nielicznych aktorów, którzy tak poważnie i odpowiedzialnie traktują ten zawód.
Tak, bo on przy ogromnej dojrzałości, ciągłym rozwoju, pozostaje człowiekiem
aktorem, znakomitym interpretatorem klasyki, niebywale, legendarnie pracowitym. Jest bardzo dojrzałym twórcą, otwartym na nowe formy teatralne. To wie każdy, kto interesuje się jego aktorstwem. Natomiast podczas pracy nad książką dowiedziałam się, że ten poważny twórca bardzo cieszy się tym, co robi. To było dla mnie zaskoczeniem - w jakiś sposób burzy stereotyp Seweryna. On kocha aktorstwo, nauczanie i reżyserowanie. Myślę, że to jest źródło jego spektakularnego sukcesu.&lt;/&gt;<br>&lt;who6&gt;Cieszy się, ale też ma wiele wątpliwości, o czym mówi w książce. Jest jednym z nielicznych aktorów, którzy tak poważnie i odpowiedzialnie traktują ten zawód.&lt;/&gt;<br>&lt;who7&gt;Tak, bo on przy ogromnej dojrzałości, ciągłym rozwoju, pozostaje człowiekiem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego