O czym innym bowiem świadczy to, co obserwują wokół siebie. Znajomi, którzy rezygnują z pracy tak wcześnie, jak tylko się da, wychodzą na tym finansowo o wiele lepiej niż ci, którzy posłuchali apeli władzy.</><br><br><div type="art"><br><br><tit>Handel dźwignią reklamy</><br><tit>Nowe techniki promocji - żeby sprzedać, trzeba prowokować</><br><br><intro>Radykalna Inicjatywa Frugo zapowiada walkę ze stereotypami narzucanymi młodym przez kulturę masową. Nowy ruch społeczny? Nie, to pomysł marketingowy producenta napojów. Żeby zostać dostrzeżonym w reklamowym tłumie, trzeba zaskakiwać. Żeby sprzedać, trzeba prowokować.</><br><br><au>ADAM GRZESZAK</><br><br>Radykalna Inicjatywa Frugo (RIF) deklaruje: "Bolą nas oczy i uszy. Boli nas to, co widzimy i słyszmy - polska rzeczywistość, która owija gówno