Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na temat konkurencyjności gospodarek z 1995r.. Raport ten obejmuje 25 krajów członkowskich OECD oraz 24 państwa nowo uprzemysłowione, wśród których znajduje się także Polska (w 1995r. Polska nie była jeszcze członkiem OECD). Analiza uwzględnia 7 grup czynników, stanowiących o konkurencyjności krajów na rynku międzynarodowym:
- ogólne wskaźniki makroekonomiczne,
- stopień umiędzynarodowienia gospodarki,
- stopień ingerencji rządu w gospodarkę,
- finanse,
- stan infrastruktury,
- system zarządzania,
- osiągnięcia naukowo-techniczne,
- zasoby ludzkie.
W tym rankingu kolejność państw jest następująca:. Jak widać, pod względem międzynarodowej konkurencyjności gospodarek kraje Unii Europejskiej zajmują różne pozycje. Najkorzystniej pod tym względem prezentują się Niemcy (6 miejsce), a najgorzej Grecja (43 pozycja). Potwierdza się
na temat konkurencyjności gospodarek z 1995r.. Raport ten obejmuje 25 krajów członkowskich OECD oraz 24 państwa nowo uprzemysłowione, wśród których znajduje się także Polska (w 1995r. Polska nie była jeszcze członkiem OECD). Analiza uwzględnia 7 grup czynników, stanowiących o konkurencyjności krajów na rynku międzynarodowym:<br>- ogólne wskaźniki makroekonomiczne,<br>- stopień umiędzynarodowienia gospodarki,<br>- stopień ingerencji rządu w gospodarkę,<br>- finanse,<br>- stan infrastruktury,<br>- system zarządzania,<br>- osiągnięcia naukowo-techniczne,<br>- zasoby ludzkie.<br>W tym rankingu kolejność państw jest następująca:&lt;gap reason="sampling"&gt;. Jak widać, pod względem międzynarodowej konkurencyjności gospodarek kraje Unii Europejskiej zajmują różne pozycje. Najkorzystniej pod tym względem prezentują się Niemcy (6 miejsce), a najgorzej Grecja (43 pozycja). Potwierdza się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego